2011. július 26., kedd

Újra...

Nem rég nyaralni voltunk a Balatonfenyvesen, és sikerült sok jó fotót készíteni, így mindenképpen újra beindítottam a PS-t, hogy egy oldalt kerekítsek belőlük:)
Szerencsére egész héten jó idő volt ( kánikula), így sokat tudtunk fürödni is!
Először egy sok fotós oldalra gondoltam, de rá kellett jönnöm nem nagyon megy nekem, így kevesebb képet raktam rá. Hát ez az oldal kerekedett belőle, egy jó pár hónap kihagyás után:)



Mystique designs
Tiramisu designs

További szép napot!!!

Anikó

3 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég! Ez annyira szuper oldal, el sem hiszem, hogy hónapokat hagytál ki. (Az idő miatt gondolom: Szerintem mi is akkor voltunk a Balatonnál, csak mi Bogláron :) júli. 11-18-ig)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper oldal! Kihagyás miről beszélsz, mint egy profi... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szééép az oldal, nekem nagyon hiányoztak az alkotásaid:)

    VálaszTörlés