2011. január 12., szerda

Újra itt!

Újra itt vagyok!
Bár ez az év nálunk nagyon nem jól kezdődött, mivel kisfiammal elsején be kellett vonuljak a Heim Pál kórházba, mivel kezdődő tüdőgyulladása felülfertőződött egy kis tüszős mandulagyulladással és középfülgyulladással! Borzasztó hosszúnak tűnt ez az öt nap! De már jobban van, remélem nem szed össze most már semmit!!!!
De azért voltak jó dolgok is, pl. lányommal elmentünk a Thomas előadásra, ami nagyon tetszett neki:


Scrap téren pedig lemondtam CT tagságomat Rakusia-nál, igazából már nem igazán tetszenek a mostani rajzos készletei ( tudom ez a divat), de ez van!
Így is megmaradt a VIVA, amiről nem tudok lemondani!:)
Így most is mutatok egy készletet, amit már múlthéttől meg lehet vásárolni a DIGICHICK-nél, de csak most tudtam oldalt készíteni vele, egy régi esküvős fotómmal.
Előbb a készlet:


És az oldalam:


Köszi, hogy bekukkantottál!

2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy jobban vagytok! Látod én meg az ilyen készletekkel nem tudok igazán mit kezdeni, hiába tetszenek olyan nagyon! Ez a szép benne, hogy nem vagyunk egyformák! Gyönyörű lett az oldalad! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, épp tegnap voltam a Heim Pálba Petrával, de mi csak az ortopédián járóbeteg rendelésen, de engem totál kikészített az a hely, nem is tudom, hogy bírnék ott ki több napot!!!! Örülök, hogy már jobban van a nagyfiú, drukkolok, hogy teljesen meggyógyuljon! Rakusia-döntésedet totál megértem, a Viva pedig neked van kitalálva, nem kétséges!!! :)

    VálaszTörlés