2010. december 21., kedd

Szerelmes készlet- Viva

Már nagyon el vagyok maradva, ez a készlet is már a múlt héten megjelent,de a gyerekek betegeskedése miatt nem volt időm felrakni!
Amúgy nagyon szeretem a fekete- fehér színpárosítást, és nem is olyan régen piacra is dobtak egy ilyen készletet Viva-ék, de most egy nagyon szép kis szerelmes készletet készítettek! Love Note néven megtalálod a DIGICHICK boltjában!!

Sajnos az oldalt már elkezdtem, de még nem fejeztem be, úgyhogy azt majd később mutatom be!

........................................................................................................................................................

Nagyon sok készlethez jutottam most egy pár napja , mivel Rakusia Ct tagjai kaptak kuponokat Monicca-tól és Mystique designs-tól, ( az utóbbinál leárazás (1$)van, így 5 készletet is magaménak tudhatok) úgyhogy most már csak idő kéne, hogy készíthessek belőlük valamit!!:)

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése