2010. november 21., vasárnap

Kihívások, blogdíj

A héten a Cewe-n nagyon jó kis kihívás van, vagyis egy asztal tartalmát kellett megjeleníteni!

Ezt a témát amúgy is nagyon szeretem, így biztos voltam, hogy készítek belőle oldalt! ha sietsz még te is részt tudsz venni rajta! Az enyém így sikerült, bár még szerettem volna rátenni még több dolgot, valahogy így éreztem jónak:)

Krissz- háttérpapír, csipketerítő
Viva artistry , Cappucino- Icka és Beszteri készlete, Lorie Davidson, Damayanty designs, Noshay designs,

A másik kihívás az After5 Designs oldalán találod, ahol Jofia szépséges karácsonyi freebiejét letöltve kell oldalt alkotnod! Ezt az oldalamat nem így képzeltem el, de ilyenre sikerült:)

És végül egy blogdíj, amit Evustól kaptam( üzenem neki, hogy egyenlőre nem tudok készletet készíteni idő hiány miatt), és nagyon köszönöm! Már régebben is megkaptam ezt a díjat, ezért most lusta leszek és nem írok le dolgokat magamról, ezért bocsi!! Illetve küldöm mindenkinek akinek még nincs meg!!

Mégegyszer köszönöm!!!!

Köszi, hogy bekukkantottál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése