2010. október 20., szerda

Kihívások, nyeremények, lemondás...

Mostanában találtam jó kis kihívásokat, ezeket, illetve a rájuk készült oldalakat mutatom be, bár már egy pár véget is ért!

Kezdem a régebbiekkel:

SzrJudit blogján találtam Lorie szuper kihívását ( köszönet érte), amire ezt az oldalt sikerült elkészíteni:

Legalább fel tudtam használni egy régebbi Lorie nyeremény készletet! Bár Lorie-nak tetszett az oldal, a sok szépség mellett nem sok esélyem volt, de az ember próbálkozik:)

............................................................................................................................................................

Egy másik, ugyancsak lejárt kihívás volt Kimla-nál, csábító volt, hogy vendég Ct tag lehetett nála lenni, ha nyer az ember! Mivel készletem nincs tőle, így temérdek freebie-ből válogattam össze az elemeket ( kicsit nehéz volt )... De hát itt is rengeteg oldal született!

Kimla freebie-k

............................................................................................................................................................

És a jelenleg is tartó kihívások:
az egyik az After Five-on fut, aranyos freebie-vel!
Nem tudok szabadulni a talicskás képektől, így megint abból készítettem oldalt:)



CreatewingsDesigns
..........................................................................................................................................................

És a másik pedig a DDD-n fut, itt is egy cuki rajzos freebie-t kell bevetni a nyeréshez!



Cucciola designs



..........................................................................................................................................................

És a nyeremények, amiket kommentekkel nyertem a DST-n:)) Érdemes próbálkozni:)

Egy szuper fiús készlet GoldenSun designs-tól:


Egy nyári készlet Irene Alexeeva-tól:


És még egy szépség K. studio-tól:


..........................................................................................................................................................
És nem utolsó sorban lemondtam Eledhwen Ct tagságáról is. Szeretem a készleteit, viszont már terveztem, hogy kilépek szeptemberbe! Nemrég tudtam meg, hogy szegényke 2 műtéten is túl van azért nem készített mostanában készleteket! De nemsokára újra alkot!
Hát ennyi mára jó hosszú bejegyzés lett!:)

Köszi, hogy bekukkantottál...




2 megjegyzés:

  1. Szuper oldalak gratulálok a nyereméynekhez! A talicskás nagyon tetszik!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Lilis-rajozos oldalad tetszik nagyon. Tetszik ahogy körbevágtad és "matricásítottad", hogy magyarosan fejezzem ki magam. ;)
    Gratulálok a sok szép készlethez!!!

    VálaszTörlés