2010. július 26., hétfő

Mystique- You Gotta Be


Visszatértünk a nyaralásból, ami nagyon jól sikerült a Balcsin, így most pótlom a kimaradásokat.:)

Mystique Designs-You Gotta Be csodálatos készletével dolgozhattam, mivel ebben a hónapban vendég ct tag vagyok nála! Csodálkozom, hogy bekerültem, de nagyon örültem a lehetőségnek!
Szuper oldalakat készítenek neki a lányok, és megpróbáltam én is készíteni belőle!
Igazi csajos, királylányos készlet, pont Lilimre szabva!!
60 elemet tartalmaz és kilenc gyönyörű papírt!

Mutatom a készletet és a papírokat:

Shabby Pickle Designs- itt megvásártolhatod

Egy bloghátteret és egy QP le is tölthetsz a blogjáról!

Itt

És persze az egyik oldalam belőle:

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, élettel teli színei vannak! Valóban illik Lilihez! Az tetszik az alkotásodban, hogy 3 különböző fotót használtál, középre került az, amin felénk néz, bal oldalra az, amim
    n oldalra pillant, és alulra, amin lefelé figyel. Ettől kerek egész.

    VálaszTörlés
  2. Thank you so much sweetie amazing :D Love it :D

    VálaszTörlés
  3. Ez valami szépséges oldal lett!
    Nézz be a blogomra, vár ott egy meglepi!

    VálaszTörlés