2010. február 11., csütörtök

Kihívásokra!

Készítettem egy pár oldalt az elmúlt napokban különböző kihívásokra.

Ezeket a DSC kihívásokra készítettem:

Egy scraplift kihívásra:

Veralim designs

Maelia designs

Ez meg a szülinapos kihívásra készült volna, csak lecsúsztam róla, de nem baj, mert egy ilyen oldalt már régen össze akartam hozni!

MSD_BacktoNature
ValC designs
Nicole Young designs

DDD kihívásra is egyet összeütöttem:

Damayanti boy free

Ez pedig a Scrapbook .hu-n rendezett pontgyűjtő kihívásra alkottam, ahol egy turisztikai plakátot lifteltem .
És a múltheti macis Cewe kihívásra készült oldalam: Lilike és kedvenc macikája!

sshh_PPsoftgreen
ValC designs

És az eheti könyves Cewe kihívásra, kedvenc városomról Párizsról készítettem oldalt:



Honey_Designs_Viva_La_France_
Cewe designs

2 megjegyzés: