2009. november 10., kedd

FREEBIE- The Castle fantasy kit

És megérkezett az első fantasy készletem, bár ezzel sem vagyok oly nagyon megelégedve, de talán majd egyszer sikerül olyat is készítenem, ami nekem is 100%-an tetszik!

Próbáltam olyan elemeket keresni, amik illenek egy ilyen kastély jellegű fantasy készlethez!

Remélem azért nektek tetszeni fog!Főként a fantasy rajongóknak ajánlom, más készletek kiegészítésére is jó lehet!

Gyorsan összedobtam egy oldalt belőle, íme:


És az előnézeti kép:

Letöltés/Download


Jó töltögetést!!

13 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy! :) Nem igazán stílusom a fantasy, de nagyon kíváncsi vagyok, mik készülnek majd belőle. A te oldalad is nagyon tetszik! :) Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Thank you very mutch for your kit! It is fabulous!!

    VálaszTörlés
  3. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Nov. 10, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  4. Szuper a keszlet! Koszonet erte!

    VálaszTörlés
  5. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 10 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 11 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen, le is töltöttem. Fantasztikus készlet. :)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, már töltöm is!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen szuper kit, még régebben csináltam vele egy oldalt, de gondolom nem gond, ha csak most írok:-)
    http://www.scrapbookflair.com/Eliza_kitty/What_Children_Dream
    Köszönöm!!!

    VálaszTörlés