2009. november 17., kedd

Blogdíj


Altalena-tól kaptam ezt a díjat, melynek lényege, hogy írj magadról 10 dolgot és utána küld tovább 10 embernek!

1. Imádom a kis családomat!

2. Ha egyedül élnék, nem lenne családom ,biztos, hogy nem főznék magamnak!

3. Vén fejjel megpróbálok megtanulni görkorizni!

4. Imádom az édességeket!

5. Olyan vagyok, mint egy szarka, minden ami csillog jöhet!

6. Zene minden mennyiségben, mindenféle!

7. Sok mindent szeretnék megtanulni pl. zongorázni, de szerintem ez csak álom marad!

8. Addig harcolok, amíg úgy nem lesz valami, ahogy én akarom!

9. Szeretek egymagamban lenni csöndben ( de ez ritka pillanat!)

10.Várom a nyarat!


Az én jelöltjeim:

Csuti,Noncsi,Timo, Icka, Janka, Klári, Linsey, Moncsi, Szotyi,Szrjudit



4 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni Rólad is. Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi, hogy gomdoltál rám!!! És ki is derült, hogy milyen rokon lelkek vagyunk, mert egy csomó pont rám is illene. Én is szeretnék zongorázni, gyerekkoromban tanultam, de mostanában megint feltámadt bennem a vágy utána, a görkorizással már én is szemezgettem, imádom, ha néha csöndben egyedül lehetek, biztos soha nem főznék magamnak és akkor az édességekről még nem is beszéltem! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Anikó!!! Örülök, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a díjat és a titkokat:)

    VálaszTörlés