2009. július 20., hétfő

Freebie- Sunfruits

Elérkezett a nap, hogy kiderüljön ki milyen szép dolgokat alkotott a Sunfruits blogroll keretében, amit Osli indított el!!!

Meg kell valljam, most nem vagyok megelégedve azzal, amit készítettem, próbáltam rajzos elemeket készíteni, de úgylátszik ezt még nagyon kell gyakorolni!!!

Talán majd a következőre!

Ha tetszik, töltsd le!!!

Letöltés/Download

És az állomások ahova betérhettek:

Altalena
Arenn
Ányi
Baba
Bea

beszteri
Eralilla
Gigi

giny
Icka
Kovaxka

Kriszta
Kuznyec
Moncsi
Noncsi
Osli
Secima
Sztrega

Timo

A többiekét is feltétlenül töltsd le!!!

9 megjegyzés:

  1. Szerintem meg nagyon is elégedett lehetsz. Nagyon szuper készlet lett. El is vittem, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett. Ügyes vagy!! Már le is töltöttem. Köszi. :))))

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy! Szép lett, köszi, töltöm is!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon szuper, hogy sk csinálsz mindent, én nagyon értékelem!

    VálaszTörlés
  5. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 6 post on Jul. 21, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen. Elvittem én is!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! Letöltöttem én is!

    VálaszTörlés